Müşteri İlişkileri | Destek Hattı
+90 212 222 57 45
- 08:30 - 18:00
- Kapalı
-
* Telefon Destek Hizmeti yukarıda belirtilen saatler içerisinde verilmektedir. Mesai saatleri dışında HelpDesk E-Mail veya Ticket Sistemi'ni kullanınız.
INTERCOMP HelpDesk E-Mail
Sadece Bakım Müşterilerimize hizmet verdiğimiz bu e-mail adresine, tüm problem ve taleplerinizi iletebilirsiniz. HelpDesk havuzuna düşen bu e-mailler, hemen sınıflandırılarak, ilgili personel tarafından cevaplandırılacaktır.Bakım Müşterimiz olmak için lütfen bizi +90 212 222 57 45 nolu telefondan arayınız.
helpdesk@intercomp.com.tr
Ticket Sistemi
Bakım Müşterileri için;
Ticket Sistemi ile, talep ve problemlerinizi, aşağıdaki linkten login olarak iletebilir ve ticket'larınızın durumunu takip edebilirsiniz. Lütfen, Login bilgileri için Müşteri Temsilcinizle görüşün.
Ticket Sistemi ile, talep ve problemlerinizi, aşağıdaki linkten login olarak iletebilir ve ticket'larınızın durumunu takip edebilirsiniz. Lütfen, Login bilgileri için Müşteri Temsilcinizle görüşün.